20 mars 2011

Lördag

Inledde dagen med ekonomiplugg. Poletten har trillat ner en aning. Det känns otroligt skönt. Jag hoppas att jag klarar provet på fredag. Fortsatte dagen med lunch hos syster Sandra. Hasselbackspotatis med kött, sallad och vitlökssås. Tack igen för maten. Fix up look sharp. Plattade håret och tog på en lagom snygg partyoutfit. Sen hämtade David upp mig och Sandra och vi åkte hem till Mamma för att fira Sofia. Kalasdags med tårta och glass. Det var riktigt gott och tack Fatmé som gjort tårtorna. Vi spelade galenpanna efter sockerkoman och det blev en del skratt. Efter två omgångar galenpanna, skypeade vi med Ulla och Isaak. Åh vad jag saknar dom.

När skypedaten var slut åkte jag, Sandra, Mirjam och Jonas vidare till Pourias födelsedagsfest. Jag lekte DJ hela kvällen med Sandra som side-kick, vare sig som ville det eller inte. Det blev dock ingen sprit för min del, eftersom jag inte hade lust att vara seg när jag måste plugga dagen efter. Efter 12 åkte vi hem efter lite Mc Donald's mat. Hemma möttes jag av en trött David som låg i min säng och väntade på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar