7 mars 2011

Helgen

Fredag - Tupperwareparty hos Fatmé med Annika som "visare". Jag köpte småburkar som är bra för kalla såser och ketschup. Vi åt hemmagjorda burgare och hade värdens glasskalas till efterrätt. 3 sorters glassar, 3 olika såser, choklafingrar, chokladwafers, kinapuffar, daimkulor, smarties, ahlgrensbilar. Massamassa gott! Spenderade slutet av fredagskvällen med David.

Lördag - Promenad med Sandra till Knalleland. Jag köpte alkohol och en ipod shuffle samt ett par übersöta short. Sandra köpte alkohol, svarta byxor och baklawa till hennes fest. Lockade Sandras hår. Blev hämtad av Kent, Davids pappa, och åt middag med hans familj och två av deras vänner, som var på besök från Stockholm. Porterstek med klyftpotatis, sallad och den otroligt goda portersåsen. Mums! Chokladmuffins med dumle till efterrätt. In till stan och vidare mot sjöbo för party med vännerna. Vidare till XoY. Kul kväll. Tack alla inblandade.

Söndag - Knalleland en sväng med David. Han köpte en ny mobil. Fotboll med hans kompisar hos Wilks. Bingolotto hos mig och jag fick bingo och vann 2 sverigelotter. Avslutar kvällen med en film.

1 kommentar:

  1. Jag gjorde en porterstek häromdagen, och jag håller med dig den där såsen är så mumma :)
    Kanske blir ngt man bjuder på nästa gång ni hälsar på :)

    SvaraRadera