21 feb. 2011

Min dag

Idag börjar jag dagen med en promenad till skolan och under dagen har jag ätit bra dvs nästan inga kolhydrater. Det är 59 dagar kvar till London och då ska jag vara fit for fight. Det känns lättare om jag har ett mål med träningen och kosten. Resten av dagen har sett ut såhär:

  • Skola 9-14
  • Hämtade ut tenta (VG)
  • Solade på Sunhouse
  • Kommer hem till Nettotidningen (lycka)
  • Kollar desperata hemmafruar
  • Kollar stylisterna
  • Skriver in dagliga kaloriintaget på Shape Up i iPhonen
  • Gråter till sista vänner avsnittet
  • Läser bloggar
  • Surfar runt på nätet
  • Bloggar

Snart ringer Chatte to the latt, för då är han påväg hem från träningen. Btw, hans bil var död imorses när han skulle till jobbet. Han kom tillbaka in till mig och väntade på att hans pappa skulle komma med startkablar. Han hade iskalla händer som inte uppskattades av en morgontrött mig, men ni vet vad som säger payback's a bitch. Haha, ne I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar