26 feb. 2011

Dag 25

Min dag

Så passande då.
Börjar dagen med 1h och 45min workout med Maria på FriskisoSvettis.
Går in till stan och handlar alkohol till kvällen.
Drar hem till syster Fatmé och lämnar av drickan, för det är där vi ska vara ikväll.
Fortsätter mot Sunhouse och tar mig en 25minutare.
Promenerar hem.
Duschar och nu sitter jag här och resten av kvällen ser ut såhär:
Fix up look sharp
In till stan och möta upp brorsans tjej Linn, för att dra några parti biljard, tillsammans med Fatmé, Zeina och Mirjam.
Efter att jag vunnit går vi hem till Fatmé och förfestar med lite bacardi breezers och småplocksmat samt musica.
Efter många skratt och några partylekar drar vi ner halvlulliga/fulla ner till Harry's - krogen där människor möter människor. (alt. Krogen där mormor möter barnbarn)
Avslutar kvällen gör vi nog, om Linn får bestämma, på Borås kebab.

FUN NIGHT EY?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar