24 feb. 2011

20110224

Torsdag idag då. Snart helg. Sweet.

Idag kommer min kropp vara död lagom till min man kommer efter hans mattelektion.
Jag ska diska, städa, träna, sola (sola är iofs inte jobbigt) och laga mat. Jävla vilken kvinna jag är. Kvinnogöra. Jag hatar det! Det enda som är kul, om jag inte bara gör det till mig, är att laga mat. Sen är träningen kul, men städa och diska och tvätta och annat slavjobb är pest. PEST! Aja, har jag stökat ner får jag väl städa upp efter mig. Jag saknar mamma. Är det någon person i hela världen man tar för givet är det mamma. Inte bara för att hon städar och fixar och har sig, utan för att hon är den finaste människan, den varmaste människan, den bästa människan. Om jag blir hälften så bra som min mamma, kommer jag bli en riktigt bra mamma. Jag älskar dig mamma ♥


Btw.. När man säger mamma några gånger låter det rätt kul. Mamma.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar