15 jan. 2011

Dag 9

En person som betyder mycket för mig

Alla jag älskar betyder mycket för mig, men det finns en viss person som betyder lite extra.

Hon är äldre än jag och jag har alltid sett upp till henne. Hon är det typiska exemplet, för mig, på vad en god och bra människa är och står för. Hon gör alltid det rätta och hon är otroligt rättvis samtidigt som hon är väldigt förstående att alla är olika. I mina ögon är hon en medmänniska. Hon ställer alltid upp och hjälper till, även om hon inte blir tillfrågad. Hon vill alla det bästa och önskar alla väl. Hon är en person som betyder mycket för mig.

Jag kanske inte säger det ofta, men jag älskar dig och jag uppskattar dig och det du gör otroligt mycket Fatmé ♥. Jag önskar dig all lycka i världen för det förtjänar du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar