28 dec. 2010

Julklappar

Iår fick jag nog de bästa julklappar jag någonsin fått.
Av min älskling, David fick jag en resa till Budapest över Alla ♥'s dag,
av min svåger Fredrik och syster Mirjam fick jag sånglektioner
och av alla mina systrar fick jag en "Min Syster" bok.


Budapset
Det ska bli otroligt roligt och mysgt att åka bort med min älskling över kärlekens dag.
Vi ska bada i termalbad, äta gott och om jag får välja blir det en liten shoppingrunda.
Budapset är Ungerns huvudstad och ligger i samma breddgrad som Spanien. Det är skitbilligt där och hur jävla underbar är du inte då, David Fjordland? ♥!

Sånglektioner
Jag älskar att sjunga! Jag har fått höra att jag är duktig, men det är inget jag vill satsa på. Det enda jag skulle vilja är att lära mig att sjunga "rätt". Tack Fredrik och Mirjam som gett mig den chansen.

"Min Syster" bok
Det finns en serie böckerfrån Lillafjärilendesign som man kan ge bort till familjemedlemmar, pojkvän/flickvän, kompisar osv. och jag fick Min Syster av mina systrar. En mycket uppskattad julklapp och ett minne för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar